هوش مصنوعی جایگزین 2 هزار کارمند اخراجی می شود پارس آی سی تی: یک شرکت ارتباطات اینترنتی و تلویزیونی انگلیس برای کاهش ضررهای خود دوهزار کارمند بخش تماس بامشتریان را اخراج و هوش مصنوعی را جایگزین آنها می کند. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از تلگراف، اسکای، شرکت پخش محتوای تلویزیونی و ارتباطات انگلیسی که سرویس اینترنت موبایل و ثابت را فراهم می آورد دو هزار کارمند مرکز تماس با مشتریان خویش را اخراج و چت بات ها را جایگزینشان می کند. این شرکت مدعی شده مردم از تماس با کارمندان خدمات مشتریان خسته شده اند. این شرکت از سه مورد از ۱۰ مرکز تماس خود در استوک پورت، شفیلد و لیدز را تعطیل می کند و هفت درصد نیروی انسانی خویش را می کاهد. در عوض اسکای روی کارمندانی که تمام وقت سرویس پشتیبانی چت آنلاین را انجام می دهند و مقر آنها خارج از انگلیس است و همینطور چت بات های هوش مصنوعی سرمایه گذاری می نماید. اسکای مدعی است حالا بیشتر مشتریانش می خواهند فعالیتهایی مانند تجدید قرارداد و پرداخت صورتحساب را به جای تماس با پشتیبانی از راه اپلیکیشن و وب انجام دهند. این شرکت پیشبینی می کند در سالهای آینده چند میلیون تماس کمتر دریافت کند به طوریکه حجم سالانه تماس ها از ۲۵ میلیون به ۱۷ میلیون در ۲۰۲۹ برسد. این درحالی است که شرکت با ضررهای کلان روبرو است. اسکای در ۲۰۲۳ میلادی از ضرر ۷۷۳ میلیون پوندی اطلاع داد. منبع: ict-pars.ir 1404/01/10 16:13:04 5.0 / 5 12 تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , خدمات , سرویس این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ایجاد قطب داده شمال شرق کشور برای توسعه زیرساخت کلان داده و هوش مصنوعی ماراتن کشورها برای رسیدن به هوش برتر بازار هوش مصنوعی ارزان و داغ شد! هدایا و جشنواره های ویژه نوروز 1404 ایرانسل همیشه متصل با عیدی ایرانسل نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۷ بعلاوه ۵ ثبت نظر