پارس آی سی تی
در جلسه كمیته حفاظت از حقوق مصرف كنندگان؛

به شکایات مشترکان ۸ استان رسیدگی شد

به شکایات مشترکان ۸ استان رسیدگی شد

به گزارش پارس آی سی تی، اولین جلسه از سلسله جلسات کمیته محافظت از حقوق مصرف کنندگان در سال جدید در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد و به شکایات ثبت شده مشترکان از ۸ استان کشور رسیدگی شد.



به گزارش پارس آی سی تی به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اولین جلسه کمیته محافظت از حقوق مصرف کننده در سال جدید بمنظور بررسی و رسیدگی به شکایت مشترکان و نظارت بر اجرای مصوبات قبلی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار گردید.
در این جلسه که پیمان قره داغی، مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات، ریاست آنرا بر عهده داشت، در حضور تنی چند از مدیران این سازمان، نمایندگان سازمان بازرسی وزارت ارتباطات و مدیران و مسئولان ذیربط یکی از اپراتورهای ارتباطی به ۱۹ شکایت ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پیشتر با طی فرآیند معمول به نتیجه نرسیده بود، رسیدگی به عمل آمد و در مورد آنها تصمیم گیری شد.
عدم آنتن دهی شبکه موبایل، قطع سیمکارت بدون اطلاع رسانی، صدور صورتحساب بین الملل بدون برقراری تماس، عدم تضمین کیفیت سرویس عرضه شده و عدم امکان ارسال و دریافت پیامک ازجمله موضوعات شکایات ها بود که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.
کمیته محافظت از حقوق مصرف کننده به منظور رسیدگی به شکایات باقی مانده مشترکان از اپراتورهای ارتباطی به صورت منظم جلساتی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می نماید و در آن به شکایات ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پس از سپری کردن فرآیند معمول از جانب اپراتورها باقی مانده است، رسیدگی صورت می گیرد.

1402/02/12
11:31:24
5.0 / 5
389
تگهای خبر: سرویس , فناوری , كیفیت , موبایل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
آی سی تی پارس