پارس آی سی تی

فعالیت سرویس كرونا در پیام رسان آیگپ

فعالیت سرویس كرونا در پیام رسان آیگپ

به گزارش پارس آی سی تی پیام رسان بومی آیگپ، سرویس كرونا را جدی بگیریم را با هدف افزایش سطح آگاهی كاربران و دریافت اطلاعیه ها و دستورالعمل های در رابطه با این اپیدمی، فعال كرد.


به گزارش پارس آی سی تی به نقل از آیگپ، بیشتر از یک سال از زمان همه گیری ویروس کرونا در جهان می گذرد. در روزهایی که ویروس کرونا روزانه افراد زیادی را مبتلا می کند و جان خیلی از هموطنان را می گیرد، پیام رسان آیگپ با عرضه سرویس «کرونا» در بخش آیلند، همراه کاربران خود بوده تا بتواند از نگاه مسئولیت اجتماعی، قدمی در راه کاهش میزان ابتلای هموطنان بردارد و از سویی از فشار مضاعف کادر درمان تا حدودی بکاهد. سرویس « کرونا را جدی بگیریم » از روزهای ابتدایی شروع همه گیری ویروس کرونا به وجود آمد. در این بخش همه روزه آمار رسمی کرونا در ایران و جهان در ساعت ۱۴: ۳۰ منتشر می شود. همینطور کاربران می توانند در بخش غربالگری کرونا شرکت کرده و نسبت به دادن تست غربالگری از راه ثبت علایم خود اقدام و در صورتی که مشکوک به ویروس کرونا بودند به مراکز درمانی برای اقدامات تکمیلی رجوع کنند. در این سرویس بخش هایی در ارتباط با پرسش های متداول، اطلاعیه ها و دستورالعمل ها درباره ویروس کرونا و همینطور تماس با ۴۰۳۰ هم گنجانده شده است. استفاده کنندگان از آیگپ علاوه بر استفاده از امکاناتی که به آنها اشاره شد، می توانند از راه کانال ها، گروه ها و سایر امکانات این نرم افزار، سطح آگاهی خویش را افزایش داده و نقشی در ریشه کن شدن بیماری و انجام مسئولیت اجتماعی در این خصوص داشته باشند.


منبع:

1399/09/12
23:27:25
5.0 / 5
1402
تگهای خبر: پیام رسان , سرویس , شركت , فعالیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
آی سی تی پارس